Tuesday, January 18, 2011

hemmmmmm

hai....lambat plak nak present ni..bru grup 1.aku igt blh potong queue...hehe..grup aku yg ke3..agak lmbt la..nk lyn fb mcm dh boring dh..xtau nk wat ape..
hmm..ape nk citer ye?..haaa...mlm td aku msg dgn ma..ma ckp bosan sbb duk sensorg kt umah..aboh keje mlm td, abg aku pon xde..ery aka adik bwh aku lak tusyen, nk amik SPM taon ni..aku lak duk umah menyewa kt lain sbb sdg berjuang menuntut ilmu dimuka bumi ni...(waaa..terlebey suda)hehe..n....yg aku nk citer ni psl adeq bongsu busuk aku ni..AZREEN nama diberi..sejak dia masuk sekolah ber'hostel' ni, br form 1, br skali dia cll family aku!!!aii, sedap beno ye duk hostel smpi lupe kt famili..tu pon dia call aboh je..(sbb nk mintak doit...hoh!sungguh boros ye ko busuk!!)sbb xigt nom fon org lain kot..xleh bwk henset, so kne igt nom fon pakai otak lah.kan n call pakai public je.(teringat mase zaman sekolah aku dulu)...berbalik psl td, ma ckp dia bosan la duk sorg2..si budak busuk tu xcall pon ma, agaknyer ma rindu kt adeq aku tu tp xsuarakanlah suara hatinya..dulu mse si budak busuk tu ade umah, slalu la kne marah sbb perangai dia tu yg sgt3 nakal tuu..skg bila dia duk hostel, terus sunyi umah aku..klo balik pon dia xde..aku tertunggu2 jugak dia call aku, tp xde pon..sob3..uwaaaa,...xigt ke akak mu yg satu ni..so xpe la, aku decide la yg dia xigt nom fon aku,..(bebbaik sangkakan)hm..itulah dia adeq busuk aku..penangan anak bongsu...apepon, aku tgu lah adeq aku balik ari raye cina ni nti, nak brain wash sket otak dia tu...huhuhu

No comments:

Post a Comment